onsdag 18. mars 2009

Tenk om et gammelt piano ville flyttet inn hos meg...

Helst et i svart med lysestaker. De er så vakre!

Her i Korea kryr det av piano forretninger, så kanskje jeg får drømmen oppfylt, og at vi har et med oss hjem på flyttelasset. De er heller ikke så dyre her i Korea, så kanskje kanskje...
I mellomtiden får jeg se på disse bildene av disse gamle pianoene og drømme.
De ser ut som de er full av historie, og bare har lyst å spille historien sin for deg!









De pianoene de selger her i Korea har ikke lysestaker, men har funnet en forhandler som selger og sender deg lysestaker. Genialt!

Er ikke disse flotte kanskje?

1 kommentar:

Nina sa...

Jeg har et flott, gammelt, svart piano som jeg ikke får plass til på flyttelasset ! Det har ikke lysestaker men er ellers veldig fint :-)