mandag 30. mars 2009

H&M Home

Hennes & Mauritz sin nye Home avdeling har så mye fint. På tide det kom en billig billig butikk som hadde litt sengetøy, håndklær, tepper og annet fjant som vi damer elsker.
Begynner å bli mektig lei av Jysk og Kid og disse kjedelige tingene de ofte har med kinesiske tegn o.l. Ikke det altså, Kid har ofte mye lekkert. Men jeg må si at nå har jeg en liten favoritt hos H&M Home.
Er jo fremdeles 1 år, pluss litt til, før vi kan flytte inn i drømmehuset, men jeg tror kanskje jeg allerede har begynt å hamstre litt. Var innom nettbukken og klarte rett og slett ikke la være å kjøpe et par småting. Ser for meg mitt New England kontor/gjesterom i blått og rødt. Så da satt jeg plutselig med "handlevognen" full av disse:







Tror også disse må etter hvert få flytte inn i samme rom:













Ingen kommentarer: