mandag 16. mars 2009

I love IKEA...

Min mann er i full gang med tegningene på huset, her skal det inn større vinduer, mindre trapp, større stue og litt annet.
Jeg derimot er mer engasjert på hvordan det skal se ut interiørmessig. Har gått litt amok på blogger, interiørbutikker og magasiner fra inn- og utland. Og det er jo sååå mye fint å finne, kjenner inspirasjonen spreller inni meg.
Har nettopp hatt meg en runde på IKEA sin hjemmeside. Er det noe jeg virkelig savner i Korea, så er det IKEA. Tro det eller ei, men det finnes ikke IKEA her. De har enkelte butikker som selger litt varer fra IKEA, men da koster de jo flesk. Lampe som vanligvis koster 249 kr hjemme koster 800,- her. Svindel og h...! Jaja, får spare det til jeg kommer hjem. Har i hvertfall fått drømme meg vekk litt, og fant mye fint.

Serviset ARV. I gammel stil, nydelig!
Lekker lampe til kontoret/gjesterommet! Skal jo være litt stil der også. Tror også denne stolen skal få flytte inn jeg....

Dette vitrineskapet vil jeg ha enten på kjøkkenet eller i stuen, har ikke bestemt meg enda, men der skal beste serviset som vi fikk til bryllupet få lov til å stå. Må jo få vise seg frem litt!

Barnerommet må jo også bli pyntet opp med litt IKEA, tenker jeg skal la disse bildene få flytte inn...Så søte!!

Ellers kom jeg over disse småtingene som jeg vil plassere litt rundt om kring. Tror de vil like å bo hos oss....

Ingen kommentarer: