søndag 14. mars 2010

ROM MED FARGER!

Hva skal man velge?
Egentlig er jeg utrolig glad i svart, hvit, brunt, grått, nøytralt. Som dere vet er jeg jo stor fan av Slettvoll sine klassiske, stilrene møbler.
Men av en eller annen grunn så faller jeg alltid for bilder av hus der det er masse farger.
Jeg elsker de amerikanske husene som er stylet med en rosa eller turkis sofa, et maleri med knalle farger, nattbord med speil over det hele, store rosa blomsterbuketter, tapeter med sterke farger og bøker over alt.
Men hvorfor prøver jeg å fortrenge denne stilen til fordel for den trygge og "godkjente" stilen, kan man kanskje kalle den???



















Spør du meg er det for lite farger i de norske hjem. Jeg sier ikke at alle skal gå bananas og kjøpe orange Arne Jacobsen stoler, men jeg syntes det er så mange som har hvitt salongbord, svart sofa, hvite vegger og hvite gardiner. Jeg sier kjør på med litt farger, det er jo snart vår :o)
I hvertfall her i Korea. I går var det 15 grader og sol. Deilig deilig....











Vi får se hvor langt jeg tørr å gå med farger i det nye huset. Nå er det jo snart påtide å finne tapeter og maling! GØY!











I dag har vi fått barnevakt, så kanskje det blir kino? En kveld med Dear John eller Alice in wonderland hadde ikke vært feil nei....

God søndag alle sammen!

Ingen kommentarer: