fredag 5. mars 2010

I LOVE SLETTVOLL...

Hadde jeg hatt 1 million kroner til å bruke på hva jeg vil så hadde jeg gått helt bananas hos Slettvoll. De har bare de lekreste møbler, som man kan ha i mange mange år.
Helene Hennie sier selv at det er 9 år siden hun innredet leiligheten sin. Hun bare varierer tilbehøret etter årstidene.
Sånn vil jeg også ha det!

















Vi skal ha gjennomgående peis i huset vårt, vi var veldig frem og tilbake om hvordan vi skulle gjøre det. En periode var jeg på nippet til å droppe hele peisen. Jeg var redd den store rustfrie peisen ville se stor og fæl ut, helt til jeg ramlet over dette bildet. Peisen er jo utrolig stilig. Så da ble det slik. Jeg vil ha mørk svart, mørk grå eller brun farge i spisestuen, da vil den rustfrie peisen skinne så fint. I spisestuen vil jeg ha en tapet med litt mønster i, da tror jeg peisen blir pittelittegranne mer diskre...men alikevel kommer den godt frem. Gleder meg til å se om det blir slik jeg tenker.



























Det første jeg hadde kjøpt for den millionen er denne Mercer sofaen. Tror jeg kommer til å kjøpe den uansett. Man kan få den i høyde 96 eller 101. Planen min er å kjøpe den i høyde 101 så jeg kan bruke den til spisebord. Da vil jeg ha den på kjøkkenet.
Kjøkkenet har alltid vært et naturlig samlingspunkt hos oss. Det er jo tross alt her Champagnen serveres... ;o)
Så hva er ikke bedre da enn å kunne slå seg ned i sofaen og kose seg med middag, gode venner og champagne!!! Her er Merceren min....







Her er den i "setting" med andre møbler. SEEE så fin den er til spisebordet....















Slettvoll here I come!!!! Når vi flytter hjem....

Ingen kommentarer: