mandag 29. mars 2010

HOME SWEET HOME!

Litt stille på denne fronten for tiden, men det har den enkle grunn at jeg er hjemme i Norge en tur. Veldig deilig å være hjemme, men også veldig travelt. Alle vil ha en liten bit av oss, og i tillegg så må jeg gjøre en del undersøkelser o.l. rundt huset.





Har vært på tomten i dag, og der er de i gang med støping snart. Gleder meg til neste gang jeg kommer hjem, da begynner ting å ta enda mer form.
De siste dagene har jeg vært og sett på kjøkken, bad, gulv, fliser og tapeter. Har funnet en del tapeter og maling som jeg tror vi skal gå for. Men det er vanskelig å bestemme seg, det er jo sååå mye fint. Tror vi går for noen Borge tapeter, de har kjempe masse lekkert å velge mellom.











Gøy med hus og gøy å være hjemme!!
God søndag!!

3 kommentarer:

Sniff sa...

Moro å få seg noe nytt eller pusse opp. Jeg skal akkurat i gang med badet mitt. Som du sier, så mye å velge mellom! Har brukt evig lang tid på å finne fram til hva jeg vil ha. Tenker du har litt å sjaue med når det gjelder et helt hus!

Rock'n Roll Ballerina sa...

Gøy med å endre interiør;) Jeg har brukt lang tid på å finne ut hvordan jeg vil ha soverommet vårt, men nå er det ikke lenge til jeg setter i gang. Lykke til med både planlegging og gjennomføring! God helg;)

Heims verden sa...

Kjempe spennende det må være husplanlegging, gleder meg til vi også kan begynne å ordentlig:D

Legger deg til i blogglista mi så jeg kan følge med;)

Ha en kjempe fin helg!

Silje:)