mandag 15. mars 2010

Betsey Johnson

Er det en dame som har sans for farger så er det Betsey Johnson, og da spesielt ROSA!!







Hun er virkelig en jente jente som liker alt som er rosa + blonder og blomster...
Bare se på New York leiligheten hennes. Den er rosa fra topp til tå med enkelt innslag av svart, hvit og gult. Man må jo bare bli glad av å besøke leiligheten hennes, men BARE besøke. Jeg hadde aldri kunne bo her, og skulle jeg bo her så hadde jeg i hvertfall ikke fått min mann til å bo her :o)
Men det er stilig da. Damen har rett og slett laget Barbie sitt drømmehus!































Det er ikke bare leiligheten hennes som er romatisk, fresh, med blonder og sløyfer, hennes fashion style er i samme kategori. Men jeg liker at hun er en dame som holder på stilen sin....Uansett hva andre tenker!!!


































God mandag!!