fredag 12. mars 2010

HVORFOR VIL ALLTID MYE HA MER???

Til jul var jeg sååååå utrolig heldig at jeg fikk Mulberrys sorte Bayswater av min mann. Den er bare perfekt, og jeg simpelten elsker den vesken.







Og jeg burde jo selvsagt vært fornøyd der....Men hvorfor er det alltid sånn at når man har fått smaken på noe så vil man ha mer???
Nå har jeg siklet lenge på Mulberrys Agenda. Jeg kjøper meg ny Agenda hvert år, og VET at jeg hadde brukt denne mye.
Men nå har jeg jo hengt så mye på Mulberrys hjemmeside, siden jeg var lenge forelsket i Bayswateren før jeg fikk den. Så nå har jeg jo lyst på en Zip Around purse og en Mitzy zip pouch.






Jeg har også funnet ut at det er vanskelig å trille vogn med veske på armen, så jeg skulle hatt en jeg kunne hatt over skulderen, og da er jo Daria Satchel eller Mitzy Messenger perfekt....







For ikke snakke om den siste godbiten fra Mulberry, Alexa, som er laget for/etter det britiske stilikonet Alexa Chung. Lucky her!















Tror det er påtide jeg begynner å slite ut Bayswateren før jeg ser mer på Mulberrys hjemmeside. De har alt for mye fint. Om du også vil la deg friste er hjemmesiden dere: http://www.mulberry.com/

Men vær forsiktig, du kan bli avhengig!!!!! :o)

3 kommentarer:

Sommerlyst sa...

Hei, takk for hyggelig kommentar hos meg!!

Så spennende med utenlandsopphold, også Korea da!!

Ha en nydelig helg!

Klem

Othilie`s have sa...

Utenlandsopphold er kjempe spennende, og korea er veldig spesielt. En annen verden enn den vi er vandt til hjemme. Men det største plusset er klimaet. Her er det vår og 15 grader i disse dager...
Sender litt varme hjem til Norge vi...

Klem

Rock'n Roll Ballerina sa...

He he..ja, begynn å bruk den du har allerede;)
Ha en fin søndag!