onsdag 10. juni 2009

TAPETER FRA OSBORNE & LITTLE

Tapeter er kult. Etter at vi pusset opp 2.etg i vårt fogje hus og brukte masse tapeter har jeg bare blitt mer og mer glad i tapeter med mønster og gjerne litt farge.














Jeg liker spesielt godt denne med fuglene og fugleburene. Fine duse farger, men samtidig en "sprek" tapet. Kanskje jeg klarer å lure min mann til å la meg ha den på soverommet vårt.









Sitter for øyeblikket og slever på flere fra Osborne & Little. Så masse kult.





Det gjelder bare å våge å bruke litt farger!
















2 kommentarer:

elisabeth sa...

Her var mye lekkert! Bruk farger:)
PS! Håper du fikk pakken...

Othilie`s have sa...

Ja farger er gøy! Min man likte godt tapeten med fuglebur, så ser ut til at jeg får bruke den :o) Og kanskje noen brune gardiner. Tror det blir knall!
Ja fikk pakken! Tusen takk, så masse herlig. Likte spesielt godt "vi er på golfbanen" skiltet, det er golfbane rett bak blokken vår her i korea ;o) Passet jo bra!!