tirsdag 9. juni 2009

SORT/HVIT BILDER

Jeg prøver for tiden å finne noen bilder så jeg får dekorert leiligheten vår her i korea.





Jeg har oppdaget det vidunderlige, men skumle Ebay der de har fantastisk mange flotte bilder.
Liker godt gamle vintage bilder, helst i sort/hvit.





Nå må jeg jo også tenke på at disse bildene skal være med hjem til Norge og vårt nye flotte hus.
Kom over mange fine, her er noen favoritter.

Er veldig glad i glamourøse Marilyn Monroe. Syntes dette var litt stilig, når hun har seg en treningsøkt.





Men liker veldig godt dette klassiske bildet av henne i den hvite kjolen.





Og så må vi for all del ikke glemme flotte Audrey Hepburn som holdt stilen helt til sine siste dager. Audrey er bare vakker. Har allerede ett par bilder av henne, men syntes også dette er fantastisk fint.





Hva skal man velge???
Til syvende og sist var jeg jo på jakt etter noen bilder for å få litt farge i leiligheten, så da hjelper jo kanskje ikke disse sort/hvit så mye. Men de er så klassisk og fine.

Ingen kommentarer: