tirsdag 2. juni 2009

Nå skjer det!!!

Etter ferie i Norge, og møter med husleverandør ser det ut til at vi har kommet til enighet.
Så da ser det ut til at vi skriver under på kontrakt og setter i gang og bygge! jippi!
Det betyr at jeg får drømmehuset mitt med kjøkkenøy, dobble ytterdører, eget masterbedroom bad og stoooooor hage! Herlig!!!
Gleder meg noe vanvittig til å se sette i gang. For øyeblikket er det jo de store tingene vi må se på, men saker og ting går så fort, så plutselig sitter jeg og skal velge tapeter og maling. Det kjekkeste med hele jobben!
Så nå sitter jeg for det meste og drømmer om hvilke farge jeg skal ha i stuen og på kjøkken, og hvor barnesengen skal stå.

Etter mye om og men, har vi endelig fått tak i babyseng her i korea. Sengene de selger her er så store at barnet kan jo bruke den til de blir konfirmert omtrent. For all del, sengene er kjempe flotte de, men den lille skal jo ha ett lite rede, men i disse sengene kan man jo legge firlinger på rekke og rad. Uten problem.



Så vi fant frem en koreansk butikk som selger gode gamle IKEA varer. Dermed får vi oss en fin, hvit ikea seng. I samme slengen slo vi til med en komode, noen fine bilder og en ektorp hvit sofa.... ;o) Ikea, velkommen til korea.

Ingen kommentarer: