torsdag 5. november 2009

Trendy kildesortering

I går var jeg en tur i nabobyen på en liten shopping tur. Der har de en liten kul interiørbutikk som jeg alltid MÅ en tur innom. Av og til finner man noen skatter, og det gjorde jeg jaggu denne gangen. Fant disse utrolig fine posene til kildesortering. De er laget av striesekker, men inni er det plast. og de rommer faktisk ganske mye. På størrelse med en vaske bøtte...
Super fine
. Så nå skal jeg kildesortere med STIL!



Likte du de, så send meg en mail så kan jeg skaffe deg de.
Prisen var 120,- kroner stk + 30,- kroner i frakt.
De hadde også poser for METAL!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei

Ser det er noen år siden du skrev dette, men aner du om butikken du var i fremdeles har disse strie bagene for resikulering?

Mvh
Irene Mjaaseth

Othilie`s have sa...

Heisann, dessverre har vi flyttet fra den byen, så vi bor litt langt unna nå til at jeg kan stikke innom. Sorry!