mandag 9. november 2009

Nye "granny" lommebøker i Åleskinn!

Nå har jeg flere åleskinnslommebøker for salg. Mange flotte farger, og samme polkadott stoff inni som Becksödergaard. I disse lommebøkene er det også to små lommer til kort inni stoffet.
Har flere flotte farger; blå, hvit, lakserosa, marineblå, svart alle er med polkadottfòr.
Har også flere med svart fòr.
Kjempe fine!


Blå









Hvit






Lakserosa (er litt lysere i virkeligheten enn på bilde)



Marineblå



Har også en annen type lommebok, denne har jeg kun i brunt, så her gjelder det å være først til mølla...
Denne lommeboken koster 290,- kroner inkl. frakt.








Har også en veske som egentlig ikke er til salgs....men om noen virkelig virkelig vil ha den så kan jeg selge den. Prisen blir da minimum 700,- kroner inkl. frakt.
Vesken er ganske stor, størrelse 30 x 20.




Masse lekkert!!




LØP OG KJØP!!

4 kommentarer:

Lindas hus sa...

Kjempe fine var dem! Skal til Korea i sommer, så da kjøper jeg nok de samme;) Ha en flott dag. Klem

Othilie`s have sa...

koselig at du har funnet frem til bloggen min. ja, veskene er kjempe lekker. hvor i korea er det din far jobber?

Lindas hus sa...

Han jobber i Goje, utenfor Busan! Er ikke sikker på at det staves riktig.....han jobber for Aker Kværner;)

Othilie`s have sa...

Så festelig! Det er på Geoje vi bor også. En øy sør for Busan. Byen her heter Okpo. Da jobber han vel på DSME eller Siemens verftet da?