mandag 9. november 2009

SEOUL WITH SOUL

Helgen har vært helt super! Jeg holdt det jeg lovet og gikk Bananas på Zara, og det var deilig.
Ble også en god del annen shopping. Fikk kjøpt masse julegaver og ikke minst Åleskinn! Herlig!
Nå får jeg bare håpe jeg får plass til alt i kofferten når vi reiser hjem til Norge.
Har allerde pakket en stor koffert med bare julegaver. I år kommer julenissen fra Sør-Korea.



Mine beste kjøp i helgen var Zara tights i ridebukse style. De var så deilig at jeg rett og slett kjøpte 2 stk, en i beige og en i sort.
Fikk meg også en super kul grå veske i semsket skin og årets vinterlue som er hvit med en søt dusk.



Seoul er virkelig et shopping Mekka. Har man litt tid kan man finne mange skatter i denne byen. Denne gangen hadde vi kun tid til klær, men neste gang skal jeg ta en tur på antikvitetsmarkedet, tenk det, et helt marked med bare antikviteter!! Herre!!!
Ellers er det også mye nyere interiør og kunst å finne i Seoul.
En bra by med andre ord!


1 kommentar:

Marigrafen sa...

Hei! Flott blogg du har.. Vi skal snart til Sør Koera, har du tips om interiørbutikker og markeder?