tirsdag 3. november 2009

Fashion høst/vinter 2009

Det er blitt vinter og kaldt her i sør-korea. Plutselig over natten gikk temperaturen fra 20 grader og rett ned i 10-12 grader..brrr...!
Da er det påtide å ta frem vinterklær. Her i byen vi bor er det ikke så mye å shoppe. En positiv ting ved det er at jeg sparer masse penger. Men i helgen blir det shoppingtur til Seoul. Jeg skal rett og slett gå Bananas på Zara. Det blir vinterklær og julekjole + diverse...Gleder meg!



Merker at kroppen har forandret seg litt etter jeg gikk gravid/fikk barn. Så jeg må nok gå igjennom garderoben når jeg kommer til Norge, og bytte ut en masse. Da er det vel lov å gå litt bananas også :)

I vinter er grått, svart og brunt en slager. Jeg liker spesielt godt uniformsinspirerte jakker. Og så må de være god og varm...



Strømpebukser og tights i dyremønster eller lignende skal jeg også ha meg. Det er masse kule strømpebukser i salg nå som man kan ha på seg under en lang genser/kjole/shorts.




Så vi får se over helgen om jeg fikk gjort noen kupp i Seoul.
Skal uansett innom Åleskinnsbutikken og kjøpe meg noen kule vesker til julebord og diverse...
Så noe bra kommer i hvertfall med meg hjem i kofferten. Gleder meg!

Som dere ser har bloggen min fått ny "look" i dag. Følte den forgje var veldig interiørmessig, men nå skriver jeg jo både om interiør, mote og livet...
Derfor er bloggen litt mot alt nå, og syntes det passet fint med et bilde i topp som jeg tok i New York Sommeren 2008. Deilige New York, New York!

Ingen kommentarer: