tirsdag 20. oktober 2009

"Granny" åleskinnslommebøker

"Granny" lommebøkene ala Becksöndergaard er blitt super trendy. I Norge, Sverige og Danmark er de super trendy OG dyre.
Da jeg flyttet til korea oppdaget jeg til min store overraskelse og glede at det er her i Sør-Korea de produserer disse lommebøkene og veskene.
De har utrolig mye fint, og i mange forskjellige farger og varianter. Det fine med åleskinn er at det blir mykere og finere jo mer du bruker det...
Jeg handler åleskinnsprodukter i samme butikk som Becksöndergaard og forgje gang jeg var i butikken holdt de på å produsere vesker til Becksöndergaard i store mengder...

http://www.becksondergaard.com/index.cfm?id=465

Men prisene her i korea er jo selvsagt litt anderledes enn i Skandinavia. Jeg har kjøpt opp en del "granny" lommebøker som jeg selger videre til en billig penge.
For øyeblikket har jeg fagene svart, lys brun, hvit og gammelrosa. Prisen for lommebøkene er 275,- inkl. frakt.

Send meg en mail om du ønsker å kjøpe noen av disse. Kjempe fin gave til en god venninne.
















Jeg skal tilbake og handle i november og kan da skaffe andre farger eller andre vesker.
Send meg en mail så kan jeg helt sikkert skaffe det du ønsker.

Ingen kommentarer: