tirsdag 6. oktober 2009

BØKER MED FOTOGRAFIER

Jeg er veldig glad i bøker med fotografier. Trenger ikke være mye tekst, bare det er masse bilder. Som alle vet kan bilder si tusen ord. Nå har jeg oppdaget en fantastisk serie med bøker. De er fullspekket med nydelige bilder. Bøkene fra "THE M.I.L.K COLLECTION" sier virkelige mer enn tusen ord.
Det var på en lokal kafè her sør-korea at jeg oppdaget "M.I.L.K" bøkene. Boken på kafèen heter Love: A Celebration of Humanity!



Jeg må rett og slett innrømme at jeg er in Love i hele boken. Tror jeg har slitt den på kafèen helt ut. Så nå har jeg gått til innkjøp av mine egne M.I.L.K bøker.
Bøkene jeg har kjøpt heter
Families with Love
Babies with Love
Happiness with Love


Gleder meg til jeg får de i posten.
Da skal jeg sette meg ned med en iskald frapuccino og nyte bøkene.
Det fine med bildebøker er at de også kan ligge fremme på salongbordet så venner kan
bla i de mens du er ute og lager kaffe og varmer opp boller.

Ingen kommentarer: