mandag 26. oktober 2009

FLISER

Gratulerer til oss!!
Nå har kommunen godkjent søknaden vår, så da er det bare til å sette i gang og bygge hus på tomten.
Gleder meg til å komme i gang nå. Og gleder meg spesielt til å komme i gang med tapeter og fliser o.l. Holder for øyeblikket på å kontakte en del flise butikker for å undersøke om de har det jeg vil ha. Men det er visst ikke bare bare.... De fleste butikkene har det Ola Nordman vil ha. Det er derfor jeg HATER å gå i butikker å se på fliser. Utstillingene de har i flisebutikkene er rett og slett drit kjedelig. Dessuten vil ikke jeg ha det ALLE andre har. Jeg vil ha noe litt mer spesielt.
Ikke bård eller noe annet festelig. Jeg vil ha victorianske fliser eller marracesh fliser eller noe som ikke naboen har. Men problemet er, skal du ha noe slikt så må du kjøpe det fra utlandet, eller noen flisebutikker kan ta det inn, men da koster det skjorten.
Så nå er jeg veldig spendt på om jeg får noen gode tilbud! Krysser fingrene for det!











Flisene på bildene over er kanskje hakket spenstigere enn det jeg har sett for meg i vårt hus. Men det er i hvertfall noe annet enn det naboen har.

Her er derimot flisene jeg vil ha.
Nydelig er de!!!! Og ikke som hos naboen....


Ingen kommentarer: