fredag 14. mai 2010

GLEDER MEG ALLEREDE TIL VINTEREN....

I går ble vinterens ferie booket, og til neste år går den til deilige ARUBA!!!
Gleder meg kjempe masse! Det ser jo ikke akkurat ille ut dette vel...???










Endelig skal vi reise på en etterlengtet Bryllupsreise, som jeg har mast på i flere år. Og det finnes vel ikke så mange bedre steder enn en kritthvit strand med azurblått hav...
Blir utrolig deilig med ferie etter mye husarbeid. Sist vi bygde hus var vi tynn som noen fyrstikker begge to etter egeninnsatsen...
Så nå kan vi se frem til ferdig drømmehus og deilig ferie i 11 dager. Gleder meg til å stikke tærene i sanden og bestille meg en paraplydrink!! Oh happy day...








Så nå er fruen fornøyd og går bare rundt og smiler :o)

3 kommentarer:

Heims verden sa...

ÅÅÅÅ! Det så helt fantastisk ut:D Heldige du!!!:D

Silje

Othilie`s have sa...

Ja, sant! Gleder meg som et barn! Kjempe deilig med sommer i januar :o)

Rock'n Roll Ballerina sa...

OMG! Det ser helt herlig ut! Så heldig du er;) Deilig å glede seg masse i mellomtiden da:)