tirsdag 11. mai 2010

ENDELIG!!!!

Vi er nå tilbake i Sør-Korea etter mye om og men og støvskyer i hue og rævva.
Deilig å være tilbake her ettersom det er vår, grønt og fint og sol hver dag. Temperaturen har vært litt variert, men det er oppi 20 grader nesten hver dag. Til helgen er det meldt 21 grader, deilig.
Men egentlig hadde det vært gøy å være hjemme i Norge nå. Det skjer virkelig ting på husfronten. Jeg var litt deppa en stund, for jeg syntes det bare var papirer og planlegging og ingen gøy. Men nå er det bare gøy!
De har, på to uker, satt opp dette!!!!!!





Så nå tar det virkelig form. Til og med vinduene har kommet!





Hadde en god følelse på at dette var drømmehuset vårt, men nå er jeg virkelig sikker. Tror det kommer til å bli knall fint.
De har også slått opp en del av den sibirske lerken, og det ser super lekkert ut! JIPPI!!!!





Så nå er det bare til å følge med her, vi får bilder hver uke av hvordan fremdriften er.
Litt rart å sitte på andre siden av kloden og bygge hus i Norge, det anbefales absolutt ikke, men det er veldig spennende også.

I dag skal lillemann til legen og få vaksine, mor gruer seg, bra ikke lillemann vet hva som er på gang. Etterpå får vi sitte oss i solen og trøste oss med en is. Det fortjener han etter sprøyter!

Ha en fin vårdag hjemme i Norge!

2 kommentarer:

Heims verden sa...

ÅÅÅÅ:D så gøy! Det blir kjempe flott! Kan tenke meg det er litt rart å være så langt borte ja!

Blir gøy å følge med fremover:)

Silje

Othilie`s have sa...

Ja dette er kjempe gøy! Er kjempe giret nå og gleder meg bare til å komme hjem å se drømmehuset vårt :o)

Følg med på forsettelsen ;o)