fredag 28. mai 2010

DRØMMEN OM EN KITCHENAID

Jeg har siklet vel og lenge på en KitchenAid kjøkkenmaskin. De er rålekker!
Når huset og det store fine kjøkkenet mitt (som vi sitter og tegner på om dagen...i timesvis...) er ferdig skal jeg ha en KitchenAid på disken HELE tiden.
Er det noe jeg har savnet på kjøkkenet mitt her i Sør-Korea så er det mer benkeplass OG en god kjøkkenmaskin. Hjemme har jeg en som er god til å elte deig og kutte poteter o.l. men den er så stygg at den står gjemt langt inni skapet.
KitchenAid sin er jo pynt i seg selv...
Så er bare spørsmålet, hvilke farge skal jeg velge? De er jo så fin i....ALLE!!!!











Man får den jo til og med i ROSA!!!





Jeg tror jeg rett og slett går får Svart eller "Cream"...





Eller kanskje jeg skal kline til og gå for en denne ;o)





God helg alle sammen, med eller uten kjøkkenmaskin.... ;o)

3 kommentarer:

Heims verden sa...

Hahaha:P Du må selvfølgelig gå for den siste;)

Jeg ønsker meg en hvit en! MEN har vel innsett at det heller blir kenwood major. Kanskje jeg skal kjøpe begge? og bare ha kitchen aid som pynt på benken:P hehe!

Ha en flott helg:D

Silje

Rock'n Roll Ballerina sa...

Ja, de er så fine! Synd de ikke finnes i hvit, men den i krem er så fin den! Tro jeg hadde gått for den;)

Sniff sa...

Haimaskinen, takk! Så kul! :)