mandag 25. januar 2010

SNART SOMMER!


Om kun få dager avslutter vi januar og går inn i februar mnd. Med andre ord tiden flyr. Februar er jo også en kort mnd, som alltid går fort.
Her i vinter er det kaldt, ikke så kaldt som hjemme i Norge, men kaldt nok. Derfor har vi tenkt å prøve å få oss en tur til varmere strøk. Hvor det blir har vi ikke bestemt oss for helt enda. Vi forsøkte Hawaii, men der var det fullbooket gitt... Kjedelig, men det finnes jo så mange andre deilige steder å besøke. Kanskje Fillippinene eller Malaysia kunne vært noe?
Jeg var så fokusert på Hawaii at nå vet jeg ikke hvor jeg vil. Luxusproblem, jeg vet... Men siden jeg ikke klarer å finne ut hvor jeg vil har jeg sagt til min mann at han bare skal finne et sted vi skal reise til, booke turen, og overraske meg. Veldig spennende! For den del kan det jo være at han booker en tur hjem til Norge...hehehe...
Håper, og tror han booker noe til varmen. Føler for å ligge på en strand og få litt sol på denne vinterbleike mammakroppen :o)

Så nå må jeg tørke støvet av sommerklærene, for det ser ut til at den kommer fortere enn man aner.



SNART SOMMERTID!


God Søndag!!!!

2 kommentarer:

Lindas hus sa...

God søndag til deg også! Så deilig med tur da. Vi kom nettopp hjem i fra Thailand og Malaysia! Stor koste oss! Synd med Hawaii....men det er jo ikke langt fra korea til Thailand da;) Kos deg videre. Klem

Othilie`s have sa...

Høres veldig deilig ut med en tur til Thailand og Malaysia, tenker dere er brune og fine nå da. Nei, det er som du ikke langt, så vi får se hva vi finner i disse trakter.
Skal i hvertfall bli deilig med litt varme. Får se hvor lillegutt vil reise ;o) klem