onsdag 6. januar 2010

GODT NYTT ÅR 2010!!!

Godt nytt år alle sammen. Spennende med ett nytt år, nytt år betyr også nye muligheter!
Og for min del tror jeg det vil bli mange spennende opplevelser i det nye året også. 2009 var jo et fantastisk år for meg, jeg ble tross alt mor for første gang.
Tror absolutt ikke det er noe som kan toppe det.
Men 2010 har også masse spennende å by på. Vi er tross alt i gang med å bygge nytt hus.
Kjempe spennende. Når vi var hjemme var vi rundt og så etter fliser og bad og kjøkken og alt som må til i et hus. Tror det kommer til å bli kjempe lekkert. Og jeg er så spendt på hvordan det vil bli med alle fargene jeg har valgt ut. Kan sikkert bli litt vel spenstig for noen, men jeg syntes det er kult med litt farger på veggene, og med hvite profilerte lister til tror jeg det vil bli kanon.

Nå er det også nye muligheter når det gjelder andre saker og ting også, for eksempel åleskinn :o)
Jeg har for øyeblikket kun èn granny lommebok på lager, en rosa, men jeg har noen kjempe kule vesker på lur. Grå, svart og mørk mørk brun, de er så mørk brun at de nesten ser svart ut.
Har også en ganske kul lommebok i knall rosa.
Her kan dere ta en titt selv. Noe som faller i smak? I såfall vær kjapp på labben, de forsvinner fort disse go`bitene her.

Granny lommebok kr.280 inkl.porto





Svart Lommebok str. 18,5 x 9,5 kr. 330,- inkl.porto








Masse plass til kort o.l.




Gråblå kjempe fin lommebok str. 20 x 10 kr.330,- inkl.porto













Mørk brun veske str. 25,5 x 15 kr.750,- inkl. porto
(vesken ser veldig brun ut på bilde, men den er mye mørkere enn dette. Brukte mye blits når jeg tok bilde).







Har også denne typen i mørk brun. Str 36 x 20 kr.800,- inkl.porto




Utrolig lekker, svart veske str.32 x 18 kr.900,- inkl.porto
Det kommer også en reim med denne, så man kan bruke den over skulderen.







Grå veske, samme som over...utrolig lekker, tror jeg må ha meg en selv...










Knall rosa, kul lommebok kr. 290 inkl.porto




Var det noe du likte her og vil kjøpe så skriv til meg så skal vi sikkert ordne noe. Først til mølla...

Ingen kommentarer: