fredag 3. april 2009

WHAT TO DO????

Vi vender snart snuten hjem mot deilige Norge for en 3 ukers ferie. Åh herregud hvor jeg gleder meg. Skal bli deilig å se kjente og kjære, spise kjøttkaker og kjøpe klær i Europeisk størrelser.
Vi skal også i dåp til en herlig jente når vi er hjemme, og jeg har fått det ærefulle oppdraget å være fadder. Problemet mitt nå er bare, hva i all videste verden skal en gravid tille gå med??
Jeg har trålt nettet etter pene mammaklær. Men det er absolutt ikke mye å finne.
Hvorfor har det seg at med en gang man blir litt rund rundt magen så skal man måtte tre på seg de kjedeligste klær?
Jeg har ikke lyst å gå med fargeløse topper, eller formløse bukser som disse:








For all del, de som liker veldig løse klær koser seg sikkert i disse antrekkene.
Men jeg har lyst å vise frem min lille kul, som begynner å bli ganske stor. Hvorfor kan ikke vi også ha ett større tilbud når det gjelder pene klær?

Tror kanskje dette er en liten utfordring også. Så om du ikke vet hva du skal bli når du blir "stor", så er det bare til å sette i gang og designe/importere flotte, deilige, lekre gravidklær.
Vi vil også være pen i tøyet!!!!!!!!!

1 kommentar:

Photo-Me-Life sa...

Tusen takk for det. Jeg håper jo jeg har mer flaks enn hva jeg allerede har hatt i 2009 å gå på:)

2008 var jo ikke fullt så bra men nå smiler alt til meg, nesten:)