torsdag 2. april 2009

JEG BLE GRUNDIG LURT!

Og så trist ble jeg





Molly lurte meg godt i går med sin 1.april spøk.
Jeg var redd det var lureri, men tenkte at så langt drar hun den vel ikke...
hehehe...men så kan man jo også lese på bloggen hennes http://meandmolly.blogspot.com/
at hun elsker å lure mannen sin. Så hvorfor ikke lure oss andre grundig også??

Men jeg var jo så super heldig at jeg ble trukket ut til å få en gave av Molly!
Det satt ett stort plaster på såret. Så nå er jeg så glad igjen...





Og om ikke annet så fikk i hvertfall Molly se hvor mange som savner butikken hennes.
Så kanskje dette kan være et spark i ræven til å åpne igjen! Håpe håpe håpe ;o)

3 kommentarer:

elisabeth sa...

Hehehehehe:)

hvorfor ikke... sa...

Tenkte YESSSSS!!!!!YESSSSS! YESSSS! jeg også.
Hun hadde verdens flotteste nettbutikk den LUREdama;)

Othilie`s have sa...

Ja ikke sant, og verdens flotteste "live" butikk også!
Jaja, hun er en god tullekopp! Men også snill som gir meg et plaster på såret. Det gledet meg veldig!!
hehehe :)