fredag 3. april 2009

INTERIØR OG DUPEDINGSER I KOREA

Her i Korea finnes det ikke så mye pent interiør i grunn. De er mest opptatt av å pynte kjøleskapene sine med glitter og glamour, og helst ha tv`en i samme stil.
Er det ikke flott? hehehe...vil vel ikke akkurat si at det er helt min stil.
Tror ikke jeg kommer til å dra med meg en sånn hjem til norge.





Noe jeg kanskje derimot bør dra med meg hjem er disse Buddiniene. Så jeg kan lage pudding i buddaform:




Tv programmene her i Korea er en smule anderledes enn hjemme. De viser glatt introen til ett program, og deretter blir det reklamepause før programmet begynner igjen. Kan være en smule plagsomt.
De er også veldig opptatt av mobiltelefoner, og de finner ikke på å slå av tastelyd. Åh nei du, jo mer lyder jo bedre. Lyder er gøy!!!!!





Spør man en koreaner hva tidenes oppfinnelse er, vil de nok oppgi denne frøkenen:






Koreanere elsker Hello Kitty. Og Hello Kitty finnes, hello, over alt....





Men det er moro da. Og det blir masse farger på tilværelsen. I hvertfall for oss litt stive nordboere :o)

Ingen kommentarer: