tirsdag 4. oktober 2011

NYTT MAISON...

Endelig er et nytt MAISON på vei i posten.
Dette er mitt favoritt blad av alle blader....De jeg har har jeg lest så mange ganger at noen er helt fillette :o)



Denne gangen er det Høst og Halloween som står "på tapetet".
Gleder meg til å komme hjem til høst, kulde og ruskevær! Skal bli deilig å ta på seg vinterjakke (en jeg kan få plass til med min store mage) og vintersko (uten knyting)...Eller sitte inne med fyr på peisen, masser stearinlys og se på Senkveld og resten av fredagskosen. Sånne ting savner JEG fra Norge.




Gleder meg til å komme hjem nå!

2 kommentarer:

POLLIANI sa...

ååå inspirasjon til tusen :)

Othilie`s have sa...

Ikke sant! Litt deilig når høsten er på vei og man kan endre garderobe og farger...
Nå MÅ jo du og jeg endre garderoben ettersom magen vokser.
Syntes det av og til kan være vanskelig å finne noe å gå med, men du ser jo bare super lekker ut...!!!