onsdag 5. oktober 2011

GRAVIDMOTE...

I disse "gravide dager" er det ikke så enkelt å finne noe å tre over den stadig større magen.
Jeg er ikke så stor fan av de såkaldte "mamma-klærene". De blir rett og slett litt kjærring i mine øyne. Dessuten har jeg ikke lyst å bruke en formue på klær jeg bare skal bruke i noen få mnder.
Og "mamma-klærene" er av og til svindyr av en eller annen grunn...

Derfor prøver jeg å finne lange topper, og dressjakker/trøyer å gå med som jeg også kan ha ETTER jeg har skvist ut den lille tullemoren.

Har prøvd å finne litt inspirasjon på nettet, og jeg syntes disse kjendisene tar seg meget godt ut med gravid mage:











Rachel Zoe ser alltid kul ut, gravid eller ei....













Men jeg forstår meg ikke på skovalget til disse kjendisene. Jeg føler jeg skal tippe fremover om jeg går med høye heler...Vekter er på en måte litt rart fordelt om dagen ;o)
De siste dagene har jeg trivdes best i mine sorte UGG`s. Digg!





Har nettopp oppdaget en kul gravid dame med bloggen POLLIANI:
http://polliani.com
(håper det er greit at jeg lånte bilde ditt, du ser bare så uforskammet bra ut!)





Så nå er det bare til å se på garderoben med nye øyner....

Ingen kommentarer: