torsdag 19. januar 2012

HAIRSTYLES...

Hår er ikke alltid like enkelt....Føler meg av og til uuuuuutrolig kjedelig på håret, og har lyst å finne på noe nytt. Jeg vet at jeg egentlig har ganske fint hår, og får mye skryt for håret, men det er bare vanskelig å komme på noe gøy å gjøre med det i farten.
Men egentlig skal det jo ikke så mye til...








Spesielt nå når jeg er mamma til to små så blir det alt for ofte til at jeg bare tar håret opp i en knute på hodet. Men med litt pynt så blir knuten litt mer spennende!








Jeg har også begynt å samle på silkebånd i alle mulige farger og bredder. Bare en "kjedelig" hestehale kan jo bli ganske mye mer spennende med litt farge på et bånd...











Så med litt inspirasjon her, så blir kanskje "hår-hverdagen" litt mer spennende :o)











Have a nice one....

Ingen kommentarer: