mandag 13. juni 2011

Hekta på hvitt...

Jeg har rett og slett blitt hekta på hvitt om dagen. Har lyst at alt skal være hvitt.








Så da er det jo litt kjedelig at jeg for 1/2 år siden var ferdig med å male huset innvendig, og hadde en fargeblind maler. JEG vil påstå at han er fargeblind, men han er vel ikke det. Jeg er bare så irriterte over at han ikke kunne plukke ut en HVIT farge, jeg ville jo helst ha takfargen på veggene også, men som han sa: Det er ingen som maler veggene sååååå hvit!
Hvorfor hørte jeg på han????







Så da sitter jeg her da, med skjegget i min lysegråhvite postkasse, det er i hvertfall den fargen veggene mine har fått. Fargen er fin den, for all del, men når man er hekta på hvitt, så ER man hekta på hvitt....

Mulig det har noe med at jeg blir ALT for fort lei av ting også. Jeg tror jeg kunne pusset opp huset helt på nytt nå jeg....og da har jeg bare bodd der i 1/2 år. Problemet er at jeg hele tiden finne noe nytt som jeg tenker: Åhhh...det var fint, det skulle jeg valgt! Og da faller det litt utfor, det jeg allerede har, selv om det egentlig er super fint. Jeg må bare lære meg å bli fornøyd med det jeg har...
Male får jeg gjøre senere :o)














God mandag....

Ingen kommentarer: