torsdag 21. januar 2010

MYE PÅ GANG!


V
eldig travle dager for tiden. Lillegutt er snart 1/2 år, utrolig hvor fort tiden går, og utrolig hvor mye han utvikler seg på kort tid. Nå for tiden går det i å rulle fra rygg til mage, eller å ligge på rygg og sutte seg på tærene. Fint liv! :o)

Når det gjelder hus og tomt, så er de snart ferdig med å planere tomten. Trærene som var i veien for utsikten er fjernet, så nå ser det slik ut.
Dette blir utsikten vår fra stuen. Gleder meg til neste jul allerede!





Prøver å se for meg rom for rom, og finne farger som skal være på veggene. Jeg er veldig glad i tapeter, men har også fått veldig sans for slette vegger med matte farger.
I hallen vil jeg ha grålilla farge som går mest i grått. Tror det blir kjempe stilig mot de hvite listene og dørene.

På dørene skal vi ha verdens fineste dørvridere.





Mye som skal på plass i ett stort hus, mange detaljer som man ellers ikke tenker på. Men nå er jeg i siget og satser på at jeg finner det jeg er ute etter.
Gi meg gjerne en lyd om du vet om en bra flisebutikk, jeg er sååå oppgitt over å snakke/skrive med butikkene, og så har de bare det Ola Nordmann vil ha....Kjedelig!

Jaja, nå er det natt her i Sør-korea, og påtide at jeg kommer meg i loppekassen før lillegutt våkner tidlig i morgen!

Ha en fin dag der hjemme i vinter-Norge!

Ingen kommentarer: