fredag 20. januar 2012

PHONE CASE

Jeg har lyst på et kult etui til Iphonen min, et som jeg kan ha på når jeg bare har tlf i lommen eller i vesken. Egentlig har jeg mest lyst på dette røde og rosa fra
Alexander McQueen.
Syntes det er ganske rått!! Men det er ikke så lett å få tak i. Utsolgt over alt, og det er jo ikke så rart.




Det kommer i flere varianter.









Dette med leopardmønster er også ganske kult!





Ellers har Mulberry noen som er ganske fine. De er mer nøytral, men fin!






Fra før har jeg en som er make til denne, bare i knæsj lilla! Ganske kul den! Men det tar litt mer plass! Fordelen med det etuiet er jo at det er plass til kredittkort også, rett og slett en tiny veske!








D
enne knall rosalilla er ganske fin syntes jeg, men de andre er kanskje litt mer tidløs!





S
å da er spørsmålet; vil man være tidløs eller inn i tiden?

Ingen kommentarer: