torsdag 17. november 2011

SNART JUL


I
dag er det allerede 17.november, altså ikke mange dagene igjen til vi er i desember, og det er JUL!
Men julen er allerede på full fart inn i våre hjem, både pr post og i butikker. Det er allerede jul over ALT!
Men jeg liker det! Favoritt høytiden min er absolutt JULEN! Og det er vel ikke så rart....










I år gleder jeg meg veldig til å pynte, både til julemiddag på julaften og juletreet. Vi hadde egentlig ikke tenkt å ha juletre i år, men etter å ha sett så mange fine i butikkene klarer jeg rett og slett ikke la være...





Håper jeg får anledning til å lage litt pepperkaker og julekos ellers også, men i år tør jeg ikke håpe på noe. Er jo bare litt over 2 uker til termin her i gården. Og med to småtroll i hus spørs det om mor får tid til så mye annet enn bleier, vi får bare prøve...





Tenkte jeg også skulle prøve å få tid til å lage noen fine dørkranser til min dobble ytterdør. Så får man bare krysse fingrene for at de ikke blåser i filler før julaften :o)





Med så liten tid til pynt og baking er det kanskje like greit at julen kommer tidlig i år. Får bare håpe at lille tullemor i magen ikke tenker det samme :o)

Ingen kommentarer: