torsdag 16. juni 2011

Pavlova Parfaits...

Favoritt kaken min i HELE verden er Pavlova. Den er frisk og god, og sitter ikke som en klump i magen etterpå. Jeg lagde den på julaften, og alle likte den, og ingen kunne få nok!
I dag fant jeg denne oppskriften. Og den er jo helt fantastisk!
Vet hva jeg skal lage til dessert neste gang jeg får besøk!
Alt jeg sier er yummi yummi!




Ingredients:
  • 1 vanilla bean (7 to 8 in.)
  • 1 tablespoon powdered sugar
  • 1 cup whipping cream
  • 2 tablespoons granulated sugar
  • 1 cup Muscat wine
  • 3 cups mixed fresh berries (blackberries, blueberries, raspberries, and/or thinly sliced strawberries), plus extra for garnish
  • 3 ounces crisp vanilla meringue cookies, chopped into 1/2-inch chunks
  • 1/3 cup finely chopped unsalted pistachios

Tror denne kan være verdt å prøve!
Enjoy!

Ingen kommentarer: