torsdag 16. september 2010

NORGE

Da er det snart hjemreise igjen. Vi fyker jo frem og tilbake Norge-Korea stadig vekk, men denne gangen blir lillegutt og jeg hjemme en god stund. Blir veldig deilig.
Så nå er vi veldig spendt på hvordan det går med huset, har de fått malt noe mon tro?
They better...







For her skal det faktisk feires jul...

Jeg må også sjekke hvordan det står til med sofa og spisebord, blir spennende å få det på plass. Ekstra gøy at vi kan kjøpe alt samtidig, så det (forhåpentligvis) matcher!

God torsdag dere!

5 kommentarer:

Heims verden sa...

Så spennende:D Blir gøy å se hvordan det blir! Heldig dere er som kan handle alle møblene samtidig!

Ha en fin torsdagskveld:)

Othilie`s have sa...

Ja, vi gleder oss kjempe masse til å se om resultatet blir som vi har planlagt. Veldig kjekt å kunne kjøpe møblene samtidig, er ikke alle som får mulighet til det...

God helg :)

Heims verden sa...

Ja, jeg håper vi kan få det til:D Syntes det er så utrolig fint. Gjerne med et trappetrinn eller to opp til et badekar som ligger nedi gulvet:P hehe. Blir gøy å se hvordan dere gjør det:) Enda noen år til vi skal bygge.

Anonym sa...

Hei! Venter i spenning av nye bilder fra deg :) Vi bygger det samme huset som dere, og håper vi skal få flytte inn til jul, men tvila litt på det no då :)Jeg er i full sving med å kjøpe møbler, vi skal kjøpe alt nytt vi også :) Kjekt men veldig vanskelig har jeg funne ut :)

Othilie`s have sa...

Oj, så kult at dere bygger samme hus!!!! Du har vel ikke en blogg selv der du legger ut bilder? Hvor bygger dere da?