mandag 1. februar 2010

KUN KORT TID IGJEN...

Nå er det kun 3 dager igjen til vi drar på ferie til Singapore. Gleder meg vilt.
Har begynt å dra frem sommerklærene fra skuffer og skap. Men alt må jo prøves ettersom jeg var gravid i sommer, og selv om det er varmt her om høsten, så hadde jeg noen kilo ekstra å dra på da...
Bikini blir det så som så med, kroppen er jo ikke helt i vater sånn sett heller, får heller få meg ny
bikini til sommeren. Eller kanskje jeg finner meg en lekker en i Singapore. Blir det for ille får jeg sprade rundt uten ;o)





Typisk at far har fått bihulebetennelse nå, men han får bare holde seg i bingen og så skal mor ordne med pakkingen, det gjør hun jo egentlig uansett men...





Så nå er vi i full gang med å pakke kofferten og gleder oss til å feire Valentinesday OG min første morsdag i "syden".





Kanskje det blir noe taxfree handel, parfume er alltid gøy...





Snø blir det i hvertfall ikke, for i Singapore er det 30-35 grader og SOOOOOL.





Men deilig kaffe og annen god mat blir det....





Deilig med ferie. God ferie til oss, og god morsdag og Valentinesday til dere!

KLEM

2 kommentarer:

Heims verden sa...

Så gøy:D God tur:)

Håper du blogger og kommer med noen tips, skal til Malaysia i sommer og da skal vi ha en kveld i Singapore:)

Silje

krinkelkroken sa...

Heisann

Så herlig med ferie!!!!
Dine foreldre var en tur i butikken vår for noen uker siden, kjempekoselig.
De nevnte at du var på jakt etter zinkhus, vi venter inn noen i februar og noen i mars.
Ta deg gjerne en tur ut i butikken når dere har flyttet hjem igjen;)
Mvh Beathe